Vectus – jedyny sposób na nadmierne owłosienie

Technologia Victus opracowana została przez naukowców z Harvard University oraz ma certyfikat Amerykańskiej Agencji Żywności i Leków (FDA), który potwierdza jego skuteczność i bezpieczeństwo, jest używany w renomowanych klinikach na całym świecie.

Dzięki wielu latom doświadczeń oraz testów i wprowadzania niezbędnych poprawek, laser diodowy Vectus jest dziś narzędziem, które uważane jest za absolutnie najlepsze w tej dziedzinie dermatologii estetycznej. Przede wszystkim ze względu na efekty – usuwanie owłosienia nim jest trwałe.

Vectus jest nie tylko niezwykle skuteczny, ale też bezpieczny. Już po kilku zabiegach włosy praktycznie nie odrastają. Dodatkowo laser wyposażony został w czytnik poziomu melaniny Skintel, który pozwala na dostosowanie odpowiednich parametrów zabiegu, co niweluje do minimum ryzyko poparzeń

Laser Vectus jest pierwszym laserem na świecie umożliwiającym wykonanie zabiegów na fototypach skóry od I do IV oraz epilację włosów jasnych.

Najczęściej zadawane pytania

Zabieg rozpoczyna się od pomiaru poziomu melaniny czytnikiem Skintel. Po określeniu jej poziomu parametry ustawiają się automatycznie. Moc światła jest idealnie dobrana do danego typu skóry i rodzaju owłosienia, co pozwala na maksymalną skuteczność oraz niweluje do minimum ryzyko poparzenia skóry. Zabieg wykonuje się szybko i sprawnie dzięki odpowiedniej wielkości głowicy.

Przed pierwszym zabiegiem epilacji laserowej należy zgolić wybraną partię ciała, pozostawiając mały fragment skóry z włosami, abyśmy mogli dobrać odpowiednie parametry wiązki lasera.

Dla każdego, kto na zawsze chce pozbyć się zbędnego owłosienia.

Laser Vectus jest najszybciej pracującym laserem w swojej kategorii, pozwala wykonać zabieg epilacji dużych obszarów w zaledwie kilka minut, dzięki czemu zabieg jest prawie bezbolesny, choć – oczywiście – wiele zależy od indywidualnego progu bólowego.

Dzięki technologii Advanced Contact Cooling (głowicy zakończonej grubą warstwą szkła szafirowego) skóra chłodzi się przed, w trakcie i po emisji światła. W rezultacie wyczuwalność ciepła jest minimalna, a Twój komfort wzrasta i nie ma konieczności podania znieczulenia.

Podczas zakupu pakietu należy rozpisać ilość wykupionych zabiegów i stosować się do odpowiednich odstępów między zabiegami:

• twarz, ręce, ramiona, bikini, pachy co 4 tygodnie
  • klatka piersiowa, plecy, uda, łydki, nogi całe co 8 tygodni

Laser Vectus pracuje bardzo szybko i skutecznie, dzięki czemu zabiegi trwają od kilku minut do pół godziny, w zależności od tego, na ilu partiach ciała jest wykonywany.

Bezpośrednio po zabiegu skóra może być delikatnie zaczerwieniona i zwykle taki efekt utrzymuje się od 2 do 24 godzin. Czasami towarzyszy temu łagodna opuchlizna, która ustępuje w ciągu 2-3 dni. Skóra po zabiegu może być wrażliwa na temperaturę, dlatego należy unikać gorących kąpieli, sauny i opalania.
Kilka dni po zabiegu możesz mieć wrażenie, że włosy nadal rosną, jednak są to włosy poddane działaniu lasera i będą stopniowo wypadać.

Podczas jednego zabiegu zniszczeniu ulegają te włoski, które w danej chwili znajdują się w fazie wzrostu.

Ilość zabiegów laserem uzależniona jest od koloru i struktury włosa, jednakże zaleca się powtarzać go od 4 do 6 razy w zależności od obszaru co 4-10 tygodni.

• Ciąża,
  • Aktywne infekcje skórne bakteryjne, wirusowe, grzybicze,
  • Choroby dermatologiczne , łuszczyca, bielactwo, opryszczka oraz choroba nowotworowa,
  • Przerwanie ciągłości naskórka – musi zostać ono wcześniej wyleczone,
  • Przyjmowanie leków antydepresyjnych, psychotropowych oraz sterydów,
  • Pół roku przed pierwszym zabiegiem należy zakończyć przyjmowanie leków światłouczulających, retinoidów (np. Roaccutane).

Depilacja laserowa Ostrzeszów

Świadczymy usługi najwyższej jakości, doceniane przez naszych pacjentów i klientów.